fredag 18 maj 2012

Tomt...Empty


Fredag!!!
Usch idag känns det inte ok... kan inte sätta fingret på vad det är riktigt
men känner mig off helt enkelt visserligen är kl före 2 och jag brukar ju aldrig må bra före 2 men idag är det något annat.


Att sätta sig ner och lyssna på sig själv, vad tänker jag hur känner jag vad vill jag.. låter ju superklokt eller hur? 
men fan inte enkelt när det är så tjockt i huvudet att inget tränger igenom.
Tror att det är min sjukdom.. ni vet den som inte finns enligt socialstyrelsen som bara gör sig extra påmind fast jag vet inte .
Är så jävla trött på att inte få må bra, kunna njuta av livet kunna ta för sig av livet kunna se vad livet vill med en eller vad jag vill ha ut av livet.


Tror ingen kan föreställa sig hur det känns... jag kan ju knappt själv sätta ord på det.. när man sen blir så avsågad av sjukvården ...hur ska man orka kämpa heeela tiden.

Kan säga att inte ens inredning eller träning eller ens kost och näringsläran som jag annars brinner för känns inspirerande just nu.

FAST
Nu nyss
svängde en bil in på gården...
Med goa Malin och underbara barn. Malin har jag lärt känna genom min butik. 
Blev så innerligt glad, vilken glädje de sprider, de kom så himla lägligt som om det var en mening...

Tack Malin.. du hjälpte mig genom denna dag

Kramelikram
Krusidullan
  

3 kommentarer:

  1. är kärlekens energi du saknar kanske

    SvaraRadera
  2. Men tack FINA DU!
    Nu blev jag ju alldeles rörd!
    Pussar till dig!
    Malin

    SvaraRadera
  3. Tror att även om det är jobbigt måste man lära sig att inte tänka på det som inte känns bra hela tiden, känner många som är svårt sjuka och de är de positivaste människor jag mött....kanske är det så att ju sjukare en människa är ju tåligare och ödmjukare blir man inför livet...Hoppas du kan se det positiva som finns runt dig istället...Förstår att det känns jobbigt...men livet är jobbigt...Stina

    SvaraRadera