tisdag 1 maj 2012

Mrs Ipren


De bräääner
Shit vad jag är gift med Ipren mannen ikväll.
Har varit i trädgården heela dan, fast jag har nog mest suttit o gamat sol men även krattat o donat.
Det är ju ett så bra sätt att rensa knoppen på och de behövde jag idag men summa sumarum med det där jäkla facit i hand så orkar inte min kropp så mycket och nu bränner det både i fejjan och i kroppen. 


Är ju så svårt o sluta när man har längtat hela vintern efter att få bara vara ute o hålla på.


Men nu har jag o min man Irre Ipren landat i soffan.
Imorgon börjar jag mitt liv som natt sjuksköterska åtminstone för 1 år framåt.
Tycker det skal bli skönt, förhoppningsvis lugnt och stressfritt.
Är ju så att med min brist på hormoner i kroppen främst kortisol så fungerar min kropp o knopp bäst under den senare delen av dygnet så  natten får bli min arbetstid ett tag..
Lite skönt också att slippa stressen som frilans ett tag så jag kan fokusera på att bli frisk. 

Nu ska jag o Irre Ipren nanna kudden

Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar