torsdag 17 maj 2012

Målarbyxan på...


Sitter här i min nya hårda soffa o lyssnar på tösabiten när hon spelat piano...
Ett underbart tillstånd som sker alldeles för sällan då hon envisas med att plugga i Hultsfred.
Strax ska målarbrallorna på och pianomusiken bytas ut mot min senaste spinningmusik och dax att måla fönsteluckor då jag har några beställningar som måste bli klara.


Men sen kan man ju vara ute  i trädgården för här skiner solen... 
nog för att jag har dålig syn men den lyser faktiskt


Ska nog klippa lite gräs o styla lite, tänkte att de gamla provrumsdörrarna skall få bli dörrar till värmeverket.. dvs vedskjulet..
Önskar de hade näckrosor till försäljning nånstans i närheten, skulle vilja plantera de i min damm, hade oxå kunnat vara en bra rödtorsdags syssla....

Ha det gött alla
Kramelikram
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tipsade min ledbrutna vän om din blogg. Hon hör kanske av sig ifall ni har liknande symptom.
    Nu har jag lagt till dig i min läslista (valsverk....) pröva om du kan logga in. :)

    Kramelikram

    SvaraRadera