söndag 13 maj 2012

Heldag i trädgården


Idag har jag pysslat utomhus hela dan.. blåsigt värre o inte så varmt men sol iaf.
Har räfsat och faktiskt klippt gräsmattan där min fina hängmatta skall hänga. 
Just nu är det typ lite ödetomt över den delen av trädgården, men jag tänker tvinga fram lite gräsmatta.


Har även iordningställt min odlar hörna, där jag har mitt torn, eller muminhuset som vi kallar det. Mina pallkragar har fått en ny plats efter grävskopans framfart här på gården.


Nu fattas det bara lite sommar så man kan plantera ut 


Kan ju inte fota ngt just nu då min kamera har fått vingar....

Håller nu oxå på och leta efter en helg då det ska vara utförsäljning på Krusidull.
Kommer ha 50% på allt utom möbler och nyheter.
De får ni inte missa
Så håll utkik här eller på facebook.

Thats all for today.
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar