söndag 6 maj 2012

Stolar


Funderar på om jag skall ta itu med lite stolprojekt...
Har ju en del både karm och vanliga som skulle behövas fixas o säljas av
Nu kan jag ju åtminstone stå utomhus o slipa.


Detta är mina älskade köksstolar, gjorda av min systers man
Kommer härifrånwww.svenskträslöjd.se


Funderar eller näe.. ska införskaffa detta köksbord till torpet.
Har runt bord nu med men ett gammalt som man typ bara kan sitta två vid, då man inte får in stolar runt om och skulle behöva ett med iläggsskiva så man vid behov för plats ännu fler..

Mmm  .... angenämna problems hos mig... 
Tror jag tar en kopp java i solen först sen kör jag igång slipmaskinen.

Kramelikram
Krusidullan 

1 kommentar:

  1. Får man fråga vart du hittat detta bord?! Så vackert! Maila mig gärna på c_ornefeldt@hotmail.com
    :)

    SvaraRadera