onsdag 30 maj 2012

Pippi på Pippi



Nu var det dag igen för två jobbnätter.... och jag är redan trött!!!
Tycker inte det känns som jag varit ledig nå.. gick av i måndags morse och man sover ju bort så mkt tid !!!
Well this is my life ett tag framöver så bara 
göra det bästa av det.
Idag har jag lovat o bjuda mina nattstjärnor på bär o grädde så de inte ska falla i kolhydrat  träske.t


Att jag är galen i Pippi Långstrump är ju ganska kännt
Nu har ju nyblom & Kollèn gjort så fina Pippi mattor, fast jag tror jag skulle ha den som väggbonad ute i punchverandan ist för på golvet.


Har ju ett gäng Pippi tröjor men dessa gillar jag och skulle vilja ha..
Kan bara inte bestämma mig för klänning eller tröja. 
Den övre har jag som tröja redan men såå snygg som klänning ju.
Den andra i rosa är ju oxå så ljuvlig....hm... svårt fall...

Nä dax o gå genom skogen till 2 nättersjobb
Sov gott

Krusidullan

1 kommentar:

  1. Halloj! Vad kul med den 16:e! Jag kommer! Vilken tid slår du upp porten?
    Jag gillar Pippi klänningen. Den väckte mitt ha begär. Vart hittade du den?
    Kramis

    SvaraRadera