måndag 9 maj 2011

Möbler möbler möbler



HEJ

Har nog drabbats av lite blogtorka och tror det beror på att jag snart ska iväg.
Fast idag har jag varit på möbelköp, ena riktiga kap blev det dessutom.
Gammal byrå, två månbord, ett annat fint bord, gullig liten soffa, hattask gammal spegel,
gammal köksförvaring i glas, ja mycket fint blev det.. suck.

Tack bästa Marie för att du tänkte på mig, är så tacksam.

Jalusier som på bilden finns att beställa i två olika mått.



Dessa fina virkade blommor har ni sett förr, de är verkligen min favorit accessoar
just nu.
Sitter den inte på tunikan eller klänningen, hamnar den på träskorna, ibland på mina tights.
Har nog en i varje färg snart. Me like a lot...


En vacker piedestal kan bli din för 250 kr.
Passar ju perfekt att ha fågelburen på, eller kanske ett par gamla barnskor och en glaskupa över.



När det blir sommar längtar jag verkligen efter lite roligare porslin.
Borde ju vara tvärtom att man vill pigga upp sig när det är vinter och duka färgglatt då.
Finns en del i butiken och mer på väg in. Såsom tårtfat, ugnsformar, vipsskålar, allt såklart fr
de sk Leila porslinet.
Kanske en bra student present!!!!

Nu har jag massor att göra innan avfärden ikväll, men återkommer under dagen.
Med ett hej då inlägg

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej hopp hallå!

    Vill bara önska Trevlig Resa och NJUT!

    Kram

    SvaraRadera