söndag 29 maj 2011

Mammas dag...



Börjar med att ge er alla mammor därute ett fång av
varma kramar. Glöm inte bort hur fantastiska och
värdefulla ni är.
Kom speciellt ihåg det om ni ibland också är: jävla morsan, skit i de du morsan, pinsamma morsan, fett dryg morsan, tjatmorsan, lägg dig inte i morsan, är inte maten klar än morsan.

Innan jag åkte på resan fick jag denna inbjudan av min äldsta son och hans flickvän.
Så idag ska jag gå på Grekisk krog och äta gott, känns så lyxigt och mallig blir jag också för att
jag trots ha fått höra alla dessa superlativ så är man nog ganska ok mamma i alla fall.



Var på lite fest igår med god mat väldigt trevligt sällskap
och vin. Alkoholen gör att sötsuget ökar och fyllan (nu var jag inte full men påverkad)gör att jag har svårt att stå emot, så det slank ner en korv med bröd (varför tog jag int en korv i papper?)
och sen en macka!!! hallå hjärnan!!! jag ÄTER inte BRÖD.Det gör att jag triggar igång mitt sockersug.
Så nu så här i väntan på restaurang besök, är dessa babybel
en räddare i nöden.



Fina fantastiska flickor.. så kul vi hade igår.
Ser framemot nästa träff med äggstocksgänget.


Nu ska jag gå ner i källaren och börja operation rensning.
Bara 1 månad till flytt.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar