onsdag 4 maj 2011

Min dag



. .......Godmorgon......

Igår var det min dag! fyllde år igen!!!
Trodde när jag vaknade att det var 25 jag fyllde, men var så stel
både här o där så det var nog 27 jag fyllde.

Efter en rolig arbetsdag möttes jag av goa vänninor när jag kom hem.
Jag blev så glad, älskar verkligen de tjejerna av hela hela mitt hjärta och jag vill verkligen
inte ha ett liv utan dem.
Vi fikade på LCHF vis och drack vin dagen till ära.
Hade en underbar kväll med både skratt allvar tårar o kärlek.



Var så härligt trött och lite berusad så jag klarade inte av att blogga igår.
När jag korrektur läste såg jag inte vad jag skrivit... hi hi.



Så uppe med den där tuppen idag istället och skriver lite.
Måste ju innebära att det blir ett till inlägg
idag. Har ju något STORT att berätta.

Lilla Rebecca hon virkar på, tycker dessa är så fina till
lite romantiska kläder.




Kom lite nytt fr Isay igår.

Denna ljuvliga ärmlösa tunika, vit och rödrandig.

Fräsch som bara den till converse eller röda träskor.



En ljuvlig klänning med vacker spets nedtill

här i beige färg.




Här i ljusrosa. 599 kostar de.

Väntar in mer sjalar för er sjaltokiga och

väskor som ser ut som Desigual kopior.

Så läckra..


Nu har jag min lediga onsdag som hittils aldrig varit en ledig dag.

Har alltid dykt upp något måste just på onsdagar.

Men jag tar dagen som den kommer och flyter med.



Gulligull

fr

Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar