söndag 8 maj 2011

Allergisk reaktion






Hejsan alla där ute i cyber.....

Idag har jag kört lite saker, (ja hela bilen var ju full) till torpet.

Ville stanna där längre men har ju tusen saker att göra innan det

bär iväg till Gran Canaria.

Hade dessutom spinning kl 6 så lite pressat har det varit.

Cyklingen var lika fantastisk som alltid, tänk vilken energi jag får

tur det när mycket är på "att göra listan"


Käkade jordgubbar med grädde när jag kom hem, är ju så jäkla gott.




Och nu kan jag lägga till jordgubbar på min allergilista!

Blev rejält dålig, tog först en vanlig tablett men det ville inte ge sig.

Så i med kortison som dessutom var gamla.

Nu sitter jag här med svullet ansikte och besvärliga luftvägar, vågade inte ens fortsätta stryka.

Bäst att inte jaga på cirkulationen.

Tur i oturen får man ändå kalla det för nu blev jag påmind om att jag måste fixa med mig ny medicin till resan.


Jag ska nog sova lite nu.

Ses i morgon

Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar