söndag 1 maj 2011

Sara Varga



Vaknade med tuppen idag med, orolig i kroppen med tusen virvlande tankar i skallen.
Har jag gjort rätt? kommer det att funka? kommer jag o trivas?
Men får tänka på vad min vän sa
- Fundera inte på rätt eller fel! Nu är det taget och det är jag som gjort det och jag måste lita o tro på mig själv och mina beslut.

Nu undrar många vad är det för beslut hon tagit nu då.
Snart ska ni få veta...

Min valborg tillbringade jag med Sara Varga. Ja inte personligen men lyssnade på henne hela kvällen. Trivsam och enkel musik medn härliga texter som jag känner igen mig i.

Idag ska jag köra spinning igen... är ju så kul o bara hoppa in ibland o köra ett race. Kunde nog inte valt en bättre dag, behöver rensa knopp o kropp.

Ha nu en härlig majdag.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar