torsdag 5 maj 2011

Drömmen har blivit sann



Äntligen ska det bli torpaliv!!!
En dröm som äntligen ska bli sann.
Jag och barnen skall flytta till Karlberg i Norberg.
Vid den vackra miljön vid nya Lapphyttan och hembygdsgården.
Med oss flyttar också butiken!!!!
Det blir en gårdsbutik med öppet fre-sön.
Premiäröppnning planeras till midsommarafton.

Butiken kommer satsa mer på kläder och förutom de märken vi redan har så kommer
det dyka upp en del nya märken som inte finns här i närheten.

Har trivts bra i plushuset men har kännt mig instängd och lidit av att inte kunna se dagsljus.
De jag kommer sakna är mina "jobbarkompisar" dvs alla roliga tjejer på de andra butikerna.
Men nu går jag vidare i livet... till ett liv som jag hoppas blir lugnare, ett liv som jag styr över, ett liv som blir friare....Mitt liv!

Jag skapar just nu ett kundregister för att kunna skicka ut nyhetsbrev, bjuda in till speciella kvällar och event.
Vill du vara med så kom in i butiken och skriv upp dig eller skriv ner namn o adress och mailadress här på bloggen.

Nu tror jag allt att det är dags o krypa ner o läsa nya lantliv.

Sov gott
Krusidullan

24 kommentarer:

  1. JAg vill va me..
    Karin Norell
    Forsbackavägen4b
    73746 Fagersta

    norell3@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Guuuud va kul och mysigt att vi får detta i Norberg och välkomna hit. NORBERG slår det mesta..STORT LYCKA TILL!!

    SvaraRadera
  3. Jag glädja med dig Monica , jag vill oxå vara med mi-Hedman@hotmail.com .va roligt lite närmare. :-) Ett stort Lycka till...

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med.
    Sara Carlsson
    Timmervägen 6
    73749 Fagersta
    sara_carlsson_1@hotmail.com

    Det kommer att bli jätte bra,lycka till!

    SvaraRadera
  5. Gud så roligt för dig Jag vill vara med
    Sussi.limby@telia.com Lycka till kram Sussi

    SvaraRadera
  6. Åh vad mysigt det ser ut!
    Jag vill såklart också vara med!
    tessis_84@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Å vad spännande! Ser fram emot att se ditt nya torp och din nya butik. Kommer säkert att bli super mysigt. När stänger du butiken i Avesta?
    jag vill vara med såklart! malin.mi@hotmail.com
    Många kramar!
    /Malin

    SvaraRadera
  8. Va roligt! Kommer bli kalas :)
    Jag vill oxå vara med !!
    Kram från Jenny i Arboga

    Jenny Andersson
    Ljungstigen 21
    732 48 ARBOGA

    jenny82@telia.com

    SvaraRadera
  9. Grattis! Vad skoj. Jag vill gärna komma och hälsa på dig. Låter jättemysigt!!!
    Lotta Samuelsson
    Almvägen 22
    737 45 FAGERSTA
    sammenlotta@hotmail.com

    Massor av lycka till.

    SvaraRadera
  10. Hej Monica, vad mysigt det låter, kommer säkert att bli en riktig hit tror jag! Självklart kommer jag o besöker dig o tar med mig några kompisar! Men först ska jag hämta moraklockan, yes! Skickade min adress men upprepar den för säkerhets skull nu, ha det så jätte bra!
    Kram från Bettan i E-tuna!
    Elisabeth Andersson
    Nedre Gärdtre 1210
    63509 Eskilstuna

    betzyboop_53@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Grattis klokt val du kommer att trivas i vackra Norberg :-)
    Min mail : Annelie338@gmail.com
    Torpet är hur gulligt som helst och när det kommer
    I dina händer.....ja det kommer art bli ett Drömställe:-)
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  12. Lycka till Monica! Låter jätte spännande....och Välkommen till Norberg....Vi kommer bli grannar,vi har vårt Torp längst upp i Munkgruvan..Storprojekt...;)MVh Susanne
    susannemargareta@spray.se

    SvaraRadera
  13. Jag tror det kommer att bli jätte bra!!men kommer självklart sakna dig här i avesta...men norberg åker jag gärna till och kikar in....torpet ser mer än underbart ut!! vilken dröm!!
    jag blev ju så till mig sist i din butik att jag totalt glömde bort att skriva upp mig...men jag kommer snart in och hälsar på igen:) /många kramar Mia

    SvaraRadera
  14. Bra att du drar i "livsbromsen", skulle själv behöva göra det lite mer...:)

    Annika Persson
    Järnvägsgatan 6B
    73732 Fagersta
    Tfn: 070-2494711
    Mail: rosenlundsv18@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Va kul Monica!! Härligt hus oxå!//Ullis i Hda
    Till kundregistret: ulra.andersson@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej Monica! Lycka till..:)
    Jag vill gärna vara med
    susannemargareta@spray.se
    Susanne Olsson Rapakko
    Tigervägen 2
    73830 Norberg
    0223/23306
    070/6360684

    SvaraRadera
  17. Åh va bra!
    Härligt i den underbara mysstugan.
    Perfekt för alla parter ;D
    Grattis & stort lycka till!!

    SvaraRadera
  18. Hej Monica,
    Vad spännande det ska bli för er :). Lycka till med allt. Skulle också gärna vilja vara med.
    Tina Westling
    Regnbågsvägen 2
    73743 Fagersta
    tina.westling@telia.com

    SvaraRadera
  19. KUL! Välkommen till Norberg! LYCKA TILL!!

    Anneli Jacobsson
    anneli.71@telia.com

    SvaraRadera
  20. Välkommen hit till Norberg o lycka till
    Desirée Ljung Persson
    Stålgatan 21
    738 34 Norberg
    022323691@telia.com

    SvaraRadera
  21. Lycka till i Norberg!
    Jag vill också vara med !!
    oile@telia.com

    SvaraRadera
  22. Hej! Jag har försökt få tag på dig angående skåpet jag skulle köpa av dig. Du kan väl ringa mig istället, 073-7893529.
    //Zandra

    SvaraRadera
  23. Malin Larsson
    Floravägen 14 b
    73742 Fagersta
    M-la@hotmail.com
    Lycka till i nya butiken! Jättemysigt!! :)

    SvaraRadera
  24. Jag vill oxå va´ me´....längesedan föresten!!!

    De kommer att bli pefekt för dej, jobb o privatliv inom samma radie...kan de bli bättre?

    mariahallstromw@hotmail.se

    Kommer över o kikar någon dag / Maria

    SvaraRadera