fredag 8 januari 2010

Sjuk syster och ingen träning


Normalläge eller???
Något vi inom familjen instiftat efter att det ofta går på tok eller inte riktigt blir som man tänkt sig
Jag är inte bitter nä nä, en sann optimist är jag trots att det ofta blir "just normallägen"
Idag igen (tredje gången) skulle jag ha varit på ovanstående träningsanläggning och testat en massa roliga pass.
Vad händer!
JAG ÄR SJUK!



Finns väl inte så många fler idioter än jag som åker över 20 mil för att träna!!
Men nu ville jag det, ville ha inspiration, känna pulsen, bli lite pepp inför vårterminens träning.
Då kommer detta förb... NORMALLÄGE!!!
Som sagt detta var tredje försöket. Vad hände på de andra 2?
  1. Johanna och jag på väg till Sthlm.... Hm....kom inte iväg i tid...wonder why!!!! Passet började kl 5, då var vi i Västerås, ring o avboka!!
  2. Nyårsafton, en bra träningsdag för mig, stänger ju butiken tidigare, ungarna inte hemma. Innan avresa tar jag en sista koll på hemsidan vilken tid det börjar och vad ser jag! nyårsafton stängt! Med mitt"normalläge" skulle jag lika gärna kunnat stått på Nybroplan i Stockholm med träningsväskan på axeln och en lååång näsa.
  3. Idag sjuk!! jag som aldrig är förskyld är det självklart nu. Men det är ju en mening med allt tjatar jag ju jämmt om så....

Om någon vill va sjuksyster idag så är tjänsten som Krusidullans hemsyster idag ledig.

Host host på er fr

Krusidullan

2 kommentarer:

  1. Dumma sjukdom!! Skickar en hel hög med krya på dig kramar!

    kram,kram,kram,kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Så trist att du inte kom iväg. Hoppas att du blir pigg snart.

    Kram Ullis

    SvaraRadera