måndag 18 januari 2010

Kitchen makeover


Min son har nu varit i USA sen jul. Tänkte jag skulle överraska honom till han kommer hem
Ikväll gjorde jag klart hans kök. Bra utgångsläge då det knappast kunde bli sämre.
Visar endast lite före bilder idag, då jag glömde kameran.

Har målat väggarna i en grå nyans och tapetserat en randig tapet på "fel ledd"



Har även målat om hans köksmöbler svarta.
Imorgon får ni se hela resultatet.
Måste säga att det blev väldans bra, kul o göra ngt som inte är ens egen stil
men ändå se att det blev bra.
Nu är en lång dag äntligen slut o jag får sooova.

Natti
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Du är så duktig och fixar! :) Ser fram emot att få se hur det blev när det blev klart! Visst är det kul att måla lite svart, för omväxlnings skull! ;)

    Kramar i massor!

    SvaraRadera