torsdag 21 januari 2010

Det kom ett bud och jag rodnade!!!



Oj vad förvånad jag blev igår på jobbet då det kom ett blombud!!!!
De måste kommit fel var min första tanke....
Men det var till mig!!!! Jipppiiiee vad glad jag blev.
Jodå det var ett kort med så jag vet vem som skickat dem.
Värmde gott i hela mig.
Nyfikna????

Idag ska jag fota sonen kök så att ni får se resultatet.
Imorgon kommer Capri och visar vår 0 sommar kollektionen.
Vet redan att den innehåller en hel del gobitar.
Sen stänger butiken tidigare på fredag, redan kl 15,00
På lördagen är det stängt pga formex mässan.

Men är ni shopping sugna ska ni kika in på Canellis modebutik då det
har fått in fantastiska blommiga blusar och en ursnygg vårjacka. Me like....

Nu är det jobbdax och ikväll kör vi spinning på Arena.

Vi ses snart igen.

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. hihi jag har redan sett det. Vart skit snyggt ;) Det har du gjort bra. Du är så himla duktig !!

    SvaraRadera
  2. DET ÄR DU VÄRD......
    ö jag fick dunder mycket energi av att få va med på blomsterpaket öppning.
    Kram Kram
    LYCKA TILL

    SvaraRadera