söndag 10 januari 2010

Dagens LCHF frukost


Fil 3% med lite grädde i, psysillymfrön, linfrön och hallon
+ ett kokt ägg, Kaffe.
Att jag väljer o ha i lite grädde i filen beror på att jag inte blir lika mätt på filfrukost.
Med grädde i så mättar denna frukost bättre. Fett ger ju som bekant längre mättnadskänsla.



Som alltid i januari när man skall igång med en ny termin är suget efter träning xtra stort
Normalläge att jag då fortf är sjuk, stressar mig en aning fast förnuftet (har lite kvar)säger mig att det är bara är att vänta ut bacillierna, tids nog tröttnar de på mig o väljer ett nytt offer.
Här har ni iaf vårterminens schema, inte så mkt förändringar. Kul ska det bli, speciellt med veckans pass på torsdagar kl 18,00 som är en ny överaskning varje vecka.
Trodde jag skulle kunna orka städa bort julen idag, men icke icke, min kvot av energi är nu förbrukad. Så åter till sjuksängen.
Ha det så gotti det vackra vädret
Krusidullan

2 kommentarer:

  1. Mm vicken smaskig frulle ;d
    krya på dej kramelikram/K <3

    SvaraRadera
  2. har slarvat med LCHFkosten över jul så nu måste jag ta tag i det igen och komma in i rutinerna. mår ju mycket bättre när jag kör det.

    krya på dig!
    Kram Ullis

    SvaraRadera