onsdag 6 januari 2010

Iskallt


Hej på er i stugorna
Snacka om att vi har en rejäl vinter, kallt så in i bängen!!
Dock inte så kallt som på bilden... ännu.
Tur man har en öppen spis, om den sen hade funkat hade det ju varit både bra o mysigt.
Så här blir det Dvd brasa istället, med en hel del fantasi och bindel för ögonen kan man ju tro att den är äkta.
Idag har jag fyndat en hel del möbler, fast jag inte borde med tanke på flytten.
Bla ett jättefint vitrinskåp, och kan ni tänka, jag får allt leverat direkt till butiken.

Här har halsont brutit ut!! inte bra för mina träningsplaner, ska ju till huvudstaden och träna på fredag.
Det får bli diverse huskurer ala bondepraktikan i morgon så går det nog över.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du piggnar i snart. Här var det -27,5 i morse så det har varit innedag.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se dina fina möbler! :) Jag vaknade också med halsont i morse, det blir väl så när det är tusen minusgrader. Men idag var det visst "bara" 11 minus. Om min termometer stämmer... Hoppas du kryar på dig innan besöket i Sthlm!

    Ha en bra dag gumman!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  3. Hej, det låter som vi är i samma läge...samma onda i ryggen och sen halsen...ja jag skulle ha tränat tre pass den här veckan....det var bara att stryka...konjak är det enda som har hjälpt min hals.....ta det lugnt nu så att du blir frisk snart! Kram Vivi

    SvaraRadera