torsdag 14 januari 2010

En hälsa tusen sjukdomar.. välj själv!


Ja var var det för besök jag fick i butiken???
Jo jag blev intervjuad av en tidning, som skulle ha tema hälsa.
De ville jag skulle berätta om LCHF.
Själklart, ställde jag upp på det, är ju så viktigt för folkhälsan att vi
äter mat som inte gör oss sjuka.


Så ni som inte äter enl LCHF... Börja nu! och minska risken för sjukdomar.
Varje dag vid 11-tiden när jag åker till jobbet möter jag skolungdomar som kommer fr
lågpris butiken med godis påsar o burk läsk!!! Är de deras lunch? Socker socker socker.
Om resten av dagens mat består av de livsmedelsverket rekommenderar, så blir det otroligt mkt kolydrater.
Shit, vem ska ta hand om oss när vi blir gamla? dagens unga kommer vara sjukare än vi då!!


Tänkte ha ett litet outfit tema!!!
Bilderna gick an ngn jäv... anledning inte att rotera så det får ni göra själva-
Denna outfit finns på secondhand delen i butiken.


En äkta Fred Perry




Just nu har jag rea på alla kläder i butiken.
50% är det som gäller !
Svart tunika med broderi runt halsen


Grå tunika med luva och knyte bak.



Två toppar i en,, den undre är tight och den övre är pösig
om man vill dölja magen lite.


Ärmlös lång top, längre i sidorna. Till det en väst som är flikig
fram.

Denna ljuvliga tunika blir fin i vår med gammelrosa tillbehör.



Så min favorit just nu, fuskollen! Förhöjer det mest trista plagg.

Det var allt för idag, i morgon är det......
Fredagsmys.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar