onsdag 6 januari 2010

Det gör ont det gör ont......


Här sitter man 04,20!! för att man har så ont i musklerna
så man inte kan sova.
Varför är det så svårt att slappna av? och det är ju inte förrän man haft
axlarna ovanför öronen ett bra tag som det känns och då rejält.


Tyvärr är det så här det blir för mig när jag får så ont och inte kan sova.
Tycker synd om mig själv syndromet.
Lägger mig i soffan och läser och äter ngt som absolut inte är ok.
När ska jag lära mig att jag måste bota orsaken till mina spända muskler?
Ta mitt förnuft till fånga o dra iväg till Indien i några veckor på ayurvedisk behandling,
hitta mig själv, gå omkring i ett lakan hela dagarna och bli som ny till kropp o själ!
Nån som har pengar över????


Nu är julen på väg ut både i butik o hemma, skönt!
vill fort ha bort det som för en månads sen var så fint o mysigt.
Julrosen får dock vara kvar även om han tycker det är lite jobbigt o vara inomhus.
Men han trivs ju så bra med Leilas skålar o kannor.
Nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag, få se om axlarna kan tänka sig att ramla ner lite av det.
Ses i morrn
Krusidullan

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du piggnar i snart. Jag hoppas att det blir massage snart. Känner att jag behöver det.

    kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej, usch då, inge kul att ha ont, ungefär på samma ställe har jag en låsning fast lite närmare ryggraden, ja det kanske är en låsningi ryggraden som gör att musklerna gör ont...hmm...fast min börjar släppa lite...inte lust att slänga ut pengar på kiropraktorn suck, krya på ryggen! Kram Vivi soltorp

    SvaraRadera