måndag 8 november 2010

Vi ska skiljas!!!!!!!



Vi har kämpat i många år och jag har svurit över dig många gånger
men du har också skänkt glädje när du gjort så fint runt omkring dig.
Du kom till oss från svärfar som fick för sig att bli lite xtra modern
och skaffade en mer central partner.



Man måste handskas med dig varsamt nu förtiden, annars stöter du på en och det passar sig inte
längre.



Nu förtiden blir jag väldigt arg på dig alldeles för ofta
för du håller inte ihop längre, rätt som det är går du din egen väg och jag får plocka upp dig när du faller.
Så adjö min livskamrat, min kära damsugare, nu får du vila.


Har lite nippran på hästar, här en ommålad dalahäst
fast det är egentligen helgerån.
Den lilla som även är en ljusstake kommer fr Krusidull.
Kommer snart in igen.


Ställde ett litet månbord bakom soffan.
Blev ett fint blickfång i rummet.
Nu är det soffdax en stund innan kudden och jag har date.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar