söndag 28 november 2010

Välkommen in gott folk



Äntligen är de på plats, pardörrarna vi butiksentrén.
De ska spröjsas innan det är klara men jag eller snickarn har inte hunnit.
Att försöka skapa en gammal miljö i ett köpcenter ä int lätt int!



Julbordet är dukat med massor med fina saker man inte kan leva utan.



Sittbänk med text 1200 kr

Kanske behövs extra sittplats nu när nära o kära äntligen
får tid o träffas.
Fin sittbänk 150 cm lång som dessutom talar om att alla är välkomna.


finns i vitt, brons, antiksilver.
Ljuvlig adventsljustake!
Har inte varit så förälskad i ngn sak sen jag fick mina
första läderstövlar när jag var liten, de fick t.o.m sova i min säng.


Fina handgjorda julbonader i olika storlekar
och olika text har nu nåter kommit in.


Äntligen har även dessa ljuvliga textilier kommit.
Finns som gardiner, kuddar, stolsöverdrag med volang.
Ja även som lampskärmar och i flera färgställningar

.
Fattigmanssilver är så fint till jul



En ngt suddig bild jag vet, men kunde inte låta bli att fota denna kund
som köpte en ring. Hon hade Laila Bagge:s armband och det passade perfekt
till ringen.


Fina arkivlådor i plåt.



Stolsfodralet i rött, shabby chic spegel och så tomtemor såklart.
Ser ni lingonkransen i spegeln?
Den kan beställas, kostar 300 kr.

Avslutar med hemma hos bilder.
Mitt köksfönster som väntar på att få nya kläder.
Ska nämligen för första gången sen jag va 20 få en julgardin!

Nu stundar julskyltning och jag har öppet mellan
kl 14,00 - 18,00
Välkomna in.....
Gulligull
fr
Krusidull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar