måndag 29 november 2010

Julskyltning




Ja då har vi invigt advent med julskyltning..
Avesta har ingen tradition att man täcker fönstret inför julskyltningen,
vilket jag tycker är synd.
Jag vill att julskyltning ska va lite som förr, en förväntan och
nyfikenhet på vad butikerna har att erbjuda.

Upplever att det nu blir som vilken shoppindag som helst.
Klart man vill att folk ska handla, men önskar ändå att
det var mer som förr... det heter ju trots allt julskyltning.






Jag ville ha en gammeldags skylt och en vit.
Har dock bara ett fönster, så den vita julen fick bli transportabel
och få stå utanför butiken.

Idag har kära goa Ullis fixat så jag ska få åka och få energimassage, visst låter
det spännande?
Jag hoppas jag får energi, annars går massören på en nitlott om hon
tror hon ska få min för jag har ingen :)

På med mössan idag för det är rejält kallt

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar