torsdag 18 november 2010

Tänker tjuvstarta


Mellanhuset finns i butiken

Idag har jag haft lite ledigt, ja nästan iaf. Varit på ett viktigt möte
som det var skönt att få avklarat.
Flanerat lite på stan här hemma o träffa fd företagarvänner.


Adventljustaken finns i vitt, brons, silver.

Legat på soffan o läst mitt på dan.. lyx de la lyx.
Noppat ögonbrynen, det var det över ett års sen om inte mer sen sist jag gjorde.


Undrar viket bekämpningsmedel dessa kottar blivit träffade av
Lagat mat i normal tid och han äta innan jag körde ett underbart fantastiskt bra spinningpass.
Ja jag kan faktiskt skryta över mig själv i de fallet, för det var bra helt enkelt.
Jag längtar så efter advent att jag tänker tjuvstarta pysslet här hemma
i helgen,, hi hi
Nu är det soffmys en stund, och i morgon bitti 7,15 kör jag spinning igen.
Gulligull fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar