söndag 21 november 2010

Hundar skog 30 årsfest



Tänkte visa lite bilder från min skogstur jag gjorde igår.
Jag har ett favortitställe jag brukar fara till, för att få
vara ifred, prata med mig själv, uppleva tystnaden.
Helt enkelt finna ett lugn.
Här är lugnet portalen, för efter denna börjar kroppen
komma till ro.



Pelle som egentligen är spanjor (adopterad fr Spanien)
gillar verkligen snön.



Lotus... min favorit får man ha det när det gäller hundar?
Kanske beror på att han var först o familjens första hund.
Pelle var min systers men fick flytta till oss pga hennes jobb.



Här äter vi frollic och dricker kaffe.
Gissa om jag fått mkt bra svar på mina frågor o funderingar här.



Kvällen avslutades med middag hos denna
tjej.
Anna, stor (fast hon är pickeliten) varm vän , instruktörskollega, mm
fyllde 30 år.
En kväll med god mat och mycket skratt.
Tilläggas kan att denna lilla pingla är Nordens starkaste
Body Pump instruktör! X 2 har hon vunnit denna titel, nu senast i år.

Idag blir det innebandy och fika på hembygdsgården med pendlarflickorna.
Vi var ett gäng som pendlade med tåg till Västerås under några år.
Ska bli så kul o träffa alla, bäddat för mkt skratt.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar