fredag 29 oktober 2010

Höstmarknad



Idag och i morgon är det höstmarknad här i Avesta.
Självklart har även Krusidull -lite erbjudanden.
Vad sägs om 20% på alla kläder från Container och Du & Jag.



Först ut eller in av adventsstakar är denna från Järsvö.
Ingen skönstyling direkt men var lite ivrig o visa för er.
Mer kommer kan jag lova, bla en adventsstjärna i papp som
har spetskant i papp.. så fin kan kjag lova.



En "hatthylla" eller hylla utan hattar, man får ju faktiskt välja själv.
Söt blus från Isay med kort pälsväst med spetskant fr Repeit.
Idag har en kär kund och govän till mig bjudit på LCHF tårta..
Tänk vilka goa kunder jag har, tack Kristina och den var sååå god.. mums

Nu är det bara 30 min kvar av denna arbetsdag, sen är det fredagsmys.

Mys mys på er
önskar
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar