söndag 17 oktober 2010

Äntligen är vi återförenade


Efter flera års separation är vi nu för evigt återförenade., det var verkligen kärlek vid första doften och vi har hängt ihop länge.
Men så plötsligt skildes våra vägar!
Andra försökte ta dennes plats men det blev bara tillfälliga förbindelser, ngt fattades som gjorde att jag tröttnade ganska fort.
Och jag är nog ganska svår att behaga och tillfredsställa, då jag är ...kräsen.
Men så igår var det reunion!!!
Med vin o sång och en himla trevlig kväll kom bästa Marie med denna underbara livskamrat.
Så nu är det ...tills döden skiljer oss åt.





Ni vet ju hur mina söndagar är intecknade med allt det där som ska rymmas
under veckan skall komprimeras till en dag.
En ekvation som aldrig riktigt går att lösa.
När jag står på altan och slipar på en gammal skolbänk, blickar ut över trädgården och tänker..
borde klippa gräsmattan o samtidigt få bort löven!!
Vem dyker upp då???
Jo världens bästa granne Lindsey Bradon him self!!!!
Inte nog med att hans garage snart är fullt med mina möbler, jag har kidnappat hans sladdvinda så klipper han mitt gräs!!!!
Gissa om det värmero lugnar ner en stressad Krusidulla.
Niger o tackar Lindsey!


Detta fina broderi finns på jättefina koftor i min butik.
Ser ni att det står Du & jag i ena hjärtat!



Här är den korta modellen, finns även i en
rosa färg. Pris 899 kr



Här i den långa modellen som finns i även den
brungråa färgen, de fina broderiet är då på ryggen.
Pris 1199 kr



Grått är ju stort denna höst.
Här en snygg jeanskjol, blus med broderi,
cape/oversize kofta med luva och till det
tubsjal och halsband fr Diddi.


Snygg blus fr Du & jag, kolla in fina ärmen.
Kjol med röda blommor fr Capri.
Halsband fr Capri.


Tillbringade min fredagkväll i plushuset och skyltade om.
Nu ska jag fortsätta med skolbänken
Skön söndag till er alla.
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar: