tisdag 12 oktober 2010

Fotbollskväll inget för mig



Då kan man ju passa på att blogga istället,vilket det var ett tag sen jag gjorde.
Bästa Marie sa så här till mig häromdan.
-När det är långt mellan dina blogginlägg vet man att du har mer än vanligt runt omkring dig!



Idag har farfar varit och byggt klart den andra provrumsdörren.
Bra att de nu är lika för många har inte trott att det varit ett provrum för att dörren se
ut som en dassdörr... hihi, ska vis er dem senare.


Budskaps bonader finns det nu i många storlekar och med tänkvära texter.


Här kan mini Krusidolle eller mini krusilillan vila medans mamma
tittar runt i butiken.


Nya smycken från Diddi har kommit......

I morgon är jag ledig fr butiken , har ju så himla mkt annat som måste göras
men hoppas jag lyckas klämma in lite egentid oxå.
Ha en mysig tisdagkväll
gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar