onsdag 27 oktober 2010

Hemma hos ...näsan


Ja ni fattar vad de har gemensamt!
Stor näsa!
Min växer också, av vilken andledning vet jag inte.
Ont gör det och svullen är den och en rodnad börjar komma.
Jag som tror på att kroppen pratar med en undrar vad han vill mig nu.
Eskimåpussar är det inte tal om på ett tag iaf.


Nämen, vad ser vi här?
Krusidullans

badrum,,, inte direkt shabby chic utan mer new
england, mina barn acceptera detta lite mer
så det blev en kompromiss.

Mitt sovrum, gardinlöst just nu då jag väntar på en av de som kommer in i butiken.

Pysslade litehäromdan.. gjorde en lampskärm av hönsnät.


annorlunda o lite kul som får bo i köket fram till advent.
Natt natti till er alla
Krusidullan

3 kommentarer:

  1. Såååå otroligt fint du har..Många kramar ulrika o ta hand om näsan.

    SvaraRadera
  2. hallå vännen.
    Va snyggt du har det hemma hos dig, new england är aldrig fel, har lite sånt hemma hos mig ochså så det går alldeles utmärkt att blanda shabby chic med new england.
    Vart har du köpt ditt duschdraperi nånstans?
    ha det bra och må så gott
    kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Å så mysigt! Jag har också lättare att få igenom New Englad. Min sambo råkade se ett inslag på fyran när Tutt Lollo Carter visade ett "maskulint" rum (såg för jävligt ut) så var det DEN stilen som saknades hemma hos oss enligt min sambo. Pytt säger jag! Men New England funkar. :o)
    Ha det bra och hoppas näsan blir bra snart!
    Kram malin

    SvaraRadera