söndag 24 oktober 2010

Ektorp ut... farfars gammelsoffa in....





Nejdå!!! lugn ni ser inte illa!

Bilden är suddig orkar inte ens fixa till den. För idag åker

Ektorp ut genom dörren.

Klädseln är trasig, jag vet det finns nya men hjälps inte för den är inte ens skön.

Under mina söndags träffar med kollegorna på trean (ensam mamma söker) vilka tillbringas

hemma hos en annan kollega, har jag upptäck värdet av sköna soffor.

Den lilla sofftid jag har skall såklart avnjutas i en skön soffa.

Får se om ni får se den som ska in, den har väl bara ca 30 år på nacken!!






Nu äntligen börjar det komma in lite inredning, massor med

zink ljushus i två storlekar än så länge. Skynda på för det är inte många kvar nu.

Små pärlhjärtan och hjärtkrokar syns oxå här.





Änglar.. finns dom?

Jodå på Krusidull i olika modeller.

(shit jag som lovat sonen att inte ta in änglar, då skulle han aldrig hjälpa mig mer, tror ni han är

mättad på änglar från sin uppväxt??? vilket trauma! stackard ponken då)








Välkommen bänken ( 1200 kr)gör sig bra med zinklyktor och trådkorgar




Gubbänken fick lite ny utsmyckning.




Lilla fina skåpet eller låda om man vill med sin nätdörr är

så charmig.

För att inte tala om dessa söta askar, finns i två storlekar.
Nu ska jag kurera min envisa huvudvärk.
Önskar er alla en skön söndag.
Gulligull fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar