tisdag 5 juni 2012

Osynlig färg!!!


Livet som nattarbetare ger en ju inte så mycket utrymme för andra aktiviteter  och helst ska de ske på hemmaplan när de vakna timmarna är så få.

Så jag bestämde mig för att fixa till en del av de möbler jag har i förrådet som skall säljas.
Var till grannkommunen och köpte ny färg igår, gjorde alla förberedelserna på en gammal kista som nu är mitt projekt.
I morse var det dags för första strykningen ( jag kan verkligen inte stava till första.. skriver 9 av 10 ggr förasta)))
 Men färgen var heeelt värdelös, typ färglös!!! ungefär som en sån där penna med osynligt bläck som ingick i trollerilådor man köpte till ungarna när de var små!!!

Så nu tänker jag åka o klaga och vill ha ny färg!!! 
Får man byta färg???

Den spännande fortsättningen kommer i nästa avsnitt

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Ja när vi målade våra dörrar här hemma så var ena färgbunken helt kass. Vi fick byta! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på nästa avsnitt! Färglös färg, coolt! Som rutig färg i Kalles Jul. Inte vad man väntat sej direkt!

    SvaraRadera