tisdag 26 juni 2012

Fönster mot trädgården


Dessa snygga bönor var med i Myrbergsrallyt 2012
Så coola och tidsrätt klädda till deras ekipage som hag tyvärr ej har bild på.
60- tals bruttor med pepita rutor, lackstövlar svinrygg basker .. Ett besök i butiken hann det med efter målgång.


Jag tycker om att bara gå runt i trädgården och spana, känna lugnet


Försöker att ha en ganska lätt inställning till trädgårdslivet.


Här pysslar jag en hel del med del
Perfekt ställe att få jord under naglarna på och njuta av en kopp java


Här sitter jag också, dock har ju, är ju vädret skitpissigt just nu så  
en filt eller två behövs för att hålla värmen.

Nu drar vi till Västerås och köksbordsinhandling...
Ses sen...

Gulligull
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej Monica,
    Jag var hos dig i butiken på midsommarafton och köpte 1 par pärlörhängen. Jag skulle vilja köpa 1 par till då jag och en vän ska vara tärnor på ett bröllop nästa helg så vi ska ha lika :)
    Kan jag komma och köpa 1 par någon dag innan 7/7?
    Ring eller skicka ett sms 070-6434434.

    MVH

    Johanna Landqvist

    SvaraRadera