fredag 13 november 2009

Vacker omgivning



Ja då var det helg igen... fort som attan går det.
Just nu gästas stan av dessa grabbar...Barbados.. kan tänka mig att
det är as mycket folk.
Jag då? Nä int ja int!!
Joppat o joppat hela söna kvällen...
Min prins om det nu finns ngn för mig är nog inte där iaf... eller???
Sitter här på min bloggplats och kollar status över ambulans trafiken..Just nu
2 bilar ute på uppdrag. Fin utsikt va??? Bor man på sjukhus området så är det inge annat än ambulansen eller likbilen som passerar.


Idag får ni se lite vackra bilder från kommunen.
Vår hembygdsgård är värd att besöka.


Slussen som tar oss till huvudstaden om vi vill... vem vill dit???


Ett för mina vovvar välbesökt kiss ställe.
Lite föör nära vägen tycker Pelle som är rädd för lastbilar.

Stoora sjön och båthamnen.
Nä nu får detva nock för today.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar