lördag 21 november 2009

Julskyltning



Ja då var det dags igen... att julskylta!! kul kul ska det bli.
Självklart har jag det redan klart i knoppen hur de ska se ut.
Förra året hade jag ju inte ens hunnit öppna till julskyltningen
bara gjort ett fönster och de som var såå litet.
I år har jag två fönster. Tjohoo.
Hm.. förra året gick det åt en hel del vin för att skylta och vi blev bra runda om tossingarna.
Hur ska det bli i år??
Lugnt siddu!!
Det är i vår city förening bestämt att vi ska täcka för fönstren medans skyltning pågår.
För att sedan täcka av på skyltsöndagen.
Innebär ju att det tar en x antal dagar för mig att skylta o man kan ju inte dricka vin så många dagar!
Gillar verkligen idén.. lite spännande och förväntansfullt...precis som det är i jultider.



Min stora, (kanske ska säga äldsta då de storleksmässigt
är ganska lika)son:s flickvän är ju i Seattle som aupair.
Hon har nyss varit på Hawaii och titta vad hon skrev i sanden
Johan <3 Lisa... ack den kärleken...

Ha det bäst

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Vad kul idé, det blir ju lite mer spännande på det sättet! Lycka till!/vivi

    SvaraRadera
  2. Kul idé med att man inte visar innan. Det är ju så det var när jag var liten.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera