onsdag 18 november 2009

Oslagbart radarpar


Många foundations har passerat genom åren.
Allt från Ldb när man var 13 och kallades brunkräm.
Nu har jag hittat en super bra underbar otrolig.. ja helt enkelt
en kvinnas bästa vän, den är oslagbar, den man alltid har letat efter in the
djungel of foundations.
Ihop med borsten som består av både äkta och syntet hår och var dyrare än
krämen är de fantastiska.
Blir lika glad över resultatet varje gång vi möts.


Idag kom söta postchauffören med en jätte pall med varor.
Tog mig hela dan att packa upp det.
Dessa söta porslins burkar med tättslutande lock var med.


Kolla in!!!! Är kär.... i en klocka, ja jag vet att det är lite
konstig kärlek men va fan, i brist på män får klockan bli ett substitut.
Den är ju så underbar, beställde den på formex i aug och den kom idag.

Vill ha vill ha vill ha vill ha.........
Tror vi säger hej då för idag.... och vet ni??? Ni får gärna kommentera!!!
när ni kollar runt.

Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Klockan var verkligen skit snygg.....!! Men det är ju allt du har i din lilla fina affär :)

    //Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen! Allt är bra med mig och i butiken. Längtar efter att få göra iordning till julskytlningen nu. hihi. :) Visst är det väl underbart att vara butiksägare? :) Tyvärr är Finnen kvar, och priserna är ganska höga. Men då och då får man något fynd. Fast aldrig som förr...:(

    Hur är allt själv? måste, måste hitta tiden och ta mig ner! Klockan är ljuvlig!

    Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Dom där porslinsburkarna med lock var så fina! Något man kan få tag på nu? Med vänlig hälsning, Sanna

    SvaraRadera