torsdag 12 november 2009

Då går jag ner i min källare...

Hej på er alla.
Idag har jag verkligen bott i källaren hela dagen.
Trivs där nere där jag kan fixa o pyssla i min bästa
outfit... målar brallorna.
Så enkelt och avslappnat.
Denna fina strykbräda/stege har vi strykt kläder på
idag, funkade galant.
Lilla Neo...en av de yngre kunderna har klättrat, funkade oxå!
Kan bli din för 500 kr RESERVERAD
Bord 450 kr SÅLD
Som en gammal hjulbent hockey spelare
är detta bords ben!!
Litet och vackert både som bord eller piedestal

Variera ljuslyktan och fyll den med pepparkakor istället.
Lille Oskar satt i tomtens knä, tomten frågade
- Vad önskar du då min lille vän i julklapp?
Oskar svarade! - Pippar kakor!!!!

Den söta ljusslingan finns oxå i rosa,, mkt söt är den.
Imorgon är det min duktiga praktikant Angeliqas sista dag.
Har varit så kul att ha henne i butiken, kommer bli tomt gumman!!!
Nu önskar jag er en godnatts sömn.. så ses vi i morgon
Glöm inte afton bönen :)
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar