söndag 1 juli 2012

Varning på stan!!


Vi var ett gäng på 9 pinglor som drog ner till Västerås igår för ett besök på Cityfestivalen.
Åh så mycket folk och jippon i typ varje gatuhörn och torg.
Lite orutinerat av oss så hade vi inte beställt nå bord så vi fick splitta på oss när vi skulle äta.
Mikaela o jag körde tre rätters på en uteservering och vi blev såå nöjda o mätta.
Så nu har jag tagit ännu en uteservering denna sommar.


Jag var ju egentligen sugen på P&L!!
Ville ju se Rihanna...
Men nu blev det Mr Uglgla istället på cityfestivalen.
Med facit i hand var väl det bra då Rihanna tydligen var skitdålig och Uggla han levererade!!!
En kul spelning med många gamla hits och ett folkhav som sjöng med.

Men sen när man var i gasen och jag trodde att vi skulle partaja loss på´ännu ngn uteservering...
då skulle vi visst fara hem!!!!
Besviken???
Ja pinglor det blev jag!!!'
Så trots god middag, bra uppträdande får inte kvällen mer i betyg än 2 uteserveringar av 5.
Jag lär nog uppdatera mig vad som gäller för en tripp innan jag tackar ja nästa gång.

Idag skiner solen och det är helt plötsligt sommar!!!
Gillar starkt att jag tagit på mig ett xtra skift ikväll..Not
Men dollartecken på näthinnan styr ibland, får kval övetid så goa pengar blir det.

Ta vara på dagen 

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Låter som om ni haft det kul. Hörde också att Rihanna inte varit bra, men många tyckte att Uggla var jättebra på P&L också så ni valde nog rätt.
    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera