onsdag 2 november 2011

Varor varor varor



Hej o hå vad det ramlar in leveranser med julkul nu.
Har beställt så fina band med en liten volangkant på
i rött o vitt och grått o vittt. Blir så fina att sätta runt en burk tex.
Fuskfårpälsen ha dock INTE kommit, kan ju iof komma under dagen idag men ska ring leverantören o kolla, skulle inte förvåna mig om den landat i plushuset.





Idag är butiken öppen som vanligt.

Men i morgon stänger jag kl 15.00 alltså en timme tidigare än vanligt

och på söndag är det STÄNGT.


Nu ska jag vovven och mina träningsvärks muskler stappla oss ut på promenad.

Ha en fin allhelgonahelg

Krusidullan

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Nä nu måste jag ta en liten tur till dig och butiken. Kanske att jag får tid på fredag eller söndag.
    Massor av kramar i alla fall!
    Kramis!

    SvaraRadera