tisdag 29 november 2011

Var är vintern?


Mina barn hade en bok när de var små som de tokgillade,
kanske för att jag härmade en massa djur i den, lät väl roligt antar jag.
Bokens namn är " Var är solen"
Om det hade varit idag skulle den ha hetat var är vintern! eller hur?
Jag tycker nog det är lite oroande med våra årstider.



Här på Karlberg pågår förberedelserna inför lördagens julmarknad.
Vi kör mellan kl 12.00-15.00, butiken har öppet som vanligt till kl 16.00
Kom o julmys lite med oss, shoppa lite och frossa i glögg o pepparkakor.
Har du något du vill sälja så hör av dig till mig bara.

Hjärtligt välkomna
Krusidullan

2 kommentarer:

  1. Har du allt riggat och klart Månkan för snart kommer vi.Vi har det mesta klart, klappar och julpynt mm. Jag bakar en kaka och tar med./Mokki

    SvaraRadera
  2. Typiskt att jag är borta i helgen :(
    Hade varit kul att sälja mina boksmycken & se om det är något som säljer.....
    Ha en trevlig lördag & hoppas det blir ett myller av jullängtande människor!

    //Petra
    http://petrapeps-smycken.blogspot.com/

    SvaraRadera