lördag 26 november 2011

Hela veckan


Sorry att det blivit lite uppehåll i bloggandet men så jäkla komplicerat
och blogga utan dator!
Lördag igen då, inte helt fel eller hur. Man har eller jag iaf har speciella känslor till alla dagar.
Tex måndag.." då ska jag ta itu med känslan" Tisdag.. "oftast känns det tungt på den"
Onsdag.." hm känns lite piggt o glatt, lite mer energiflöde" Tors" ja då börjar helgen, när jag var gift så var min man resande och kom oftast hem på tors så då var det helg"
Fredag.." vaknar per automatik med ett leende , allt går lätt" när jag jobbar som instruktör talar jag om för kunderna att idag är det fredag och fredagskänsla, då går träningen jättebra"


Fredag.." vaknar per automatik med ett leende , allt går lätt" när jag jobbar som instruktör talar jag om för kunderna att idag är det fredag och fredagskänsla, då går träningen jättebra"
Helgen är ju bäst så den behöver ingen närmare presentation.


Gjorde en liten Dala tripp i veckan, lite shopping
hälsade på vänner 0 släkt.
Köpte dessa söta tofflor.



Var självklart in till min goa vän Melinda som
driver butiken Mig & Alice i Säter.
Blev skratt o fnatt i en timme innan jag styrde slagskeppet vidare.

Nu ska jag försöka röja lite på gården efter stormen Berit
sen öppnar jag butiken.
Kom på lite glöggmys vettja.

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. ååååå vad fina hittade du dem hos melinda....eller vart? kram frrån ett regnigt o stormigt göteborg./ ulrika

    SvaraRadera
  2. Vilken inspirerande blog du har. Tofflorna var jättefina, var köpte du dem?
    Kram från Mia som snart blir Avestabo :)

    SvaraRadera