lördag 19 november 2011

Svårt fall! doktotr grät!!

Go lördag på er alla ute i stugorna.
När man som jag bytt boende så passar inte allt man hade tidigare, tex gardiner och ngt som är aktuellt nu. Adventsljusstakar!!!!


I-landsproblem ja vet... men jul är kul och adventstiden den bästa är.


Skulle nu alltså vilja ha en ny stake,
ha ha va fyndig jag är för det stämmer ju i fler aspekter.



I hallen som går upp till butiken skulle någon av dessa passa
men jag är ju så velig o ambivalent så jag kan inte välja.
Kan ni inte hjälpa mig kära läsare?

Nu ska vi ut på tigerjakt.. fölåt fölåt jag menar vovvepromenad.
Mysig lördag till er alla
Krusidullan

3 kommentarer:

  1. Stake nr 2 blir bra i trappfönstret
    kram Gunilla N.

    SvaraRadera
  2. Jag har sett en snygg som finns på ICA Maxi stormarknad. Lite folklore inspirerad.Syrran

    SvaraRadera
  3. Helt klart stake nr 2....finns inget som slår hjärtan ju :)Kram Anette

    SvaraRadera