lördag 8 oktober 2011

Underbara små liv...



Godmorgon vänner...
Hoppas ni sovit gott.... Jag hade mysbesök i soffan igår
och har sovit som en prinsessa hela natten.



En annan prinsessa kom förbi på besök förra veckan


Denna lilla goa tjej som jag gillar jättemycket.
Hon skänker sån glädeje och man får skratta mycket i hennes sällskap.






Jag gillar verkligen barn och tycker det är lätt att umgås med dem...


Hm.... är det för att jag är barnslig?? nä tror inte det, trivs bara med deras spontanitet och glädje. Jag har ju tre underbara barn själv och är så tacksam att jag fått dem.





Sån tur jag har, att jag har yngre vänner som producerar såna goa kids.




Klart hon ska fota själv!! Hos Krusidullan får man göra det mesta ju.




Gulligull


fr


Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar