söndag 9 oktober 2011

Störst av allt är.........Kärleken



Igår hade jag äran att få gå på bröllop.
(om ni saknar bokstaven å ibland så är det för att de håller på att ta slut på å:n i min dator)
De händer inte så ofta nuförtiden men det är en glädje när det sker.
Grytnäs kyrka utanför Avesta var platsen för kärlek igår.
Trots att jag är gammal Avestabo hade jag aldrig varit i kyrkan.
En liten och vacker kyrka som är en av Dalarnas äldsta med sina 800 år.



Danny & Caroline fick varandra igår.
De var så vackra,,, bröllopsakten var så fin med en
väldigt klok och rolig präst, självklart gick jag fram och tackade prällen för en
rolig gudtjänst och han informerade mig om att Gud har humor,,, hade jag ingen aaaning om!



Emma som sjöng så otroligt fint i kyrkan, och Maria, en av tärnorna.



Den vackra buketten och brudens skor.




En glad och lycklig brud.




Herr & fru Kohn!

Önskar er all lycka till.....


Ha det nu så underbart på bröllopsresan.


Tänker på er

Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar