fredag 21 oktober 2011

Turbulenta veckan



Vilken vecka det har varit!!
Min vecka har varit så turbulent att jag önskar den inte funnits alls.
Mycket har hänt o skett både privat och jobbmässigt.
Frilansar ju som sjuksköterska och har börjat på ett nytt ställe
denna vecka. Trivs oerhört bra men det är så mycket att lära o komma ihåg.
Min mor blev sjuk och åkte in akut och man inser att hon inte kommer finnas för evigt.



Håller fortf på o flytta runt på saker här hemma och
allt har inte hittat rätt ännu. Av nån anledning har jag många saker jag tycker om
men itne lika mycket yta för dem längre och ändå har jag tokrensat!



Måste stå på loppis igen antar jag.
Min mellanpojk William säger att jag är som galna katt tanten i Simpsons!!! inte lite fräck är han!!



Här är pardörrarna vid butiksentrèn.
Mattan passar verkligen inte in men i väntan på att jag
hittar någon bra så fr den duga.




Vy på väg upp till butiken.

Ja då har vi fredag igen och tyvärr så blir inte denna helg lika trevlig som den förra
men ska försöka göra det bästa av den.
Frissa besök och vinkväll hos lilla Anna är iaf inplanerat.

Ha de så gött
Kram
fr
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar