torsdag 3 mars 2011

Vårkänslor



Tjilevippen :)

Har ni tänkt på vad mycket reklam som riktar sig till oss kvinnor?
Klart ni har.. de går ju inte att undvika.
Tror också att den kan skapa stress för oss. Smala snygga, kläderna sitter perfekt, håren glänser, ja till och med är de snygga när de har mens! Är jag själv som känner mig fet ful svullen och har speciella menstrosor?
Nej tacka vet jag Dressman reklamen... den får en att må bra den!
Snygga killar o män med fina vita leenden som ler åt oss genom teverutan.
Ja inte stressar dessa herrar mig, tvärtom, jag sitter där o ler och hoppas de ska kliva ut ur teven och...hm... bjuda på kaffe!!
Fast det kanske är precis så killarna känner oxå.. undrar om de också skulle nöja sig med kaffe?





Känner ni att det ligger något i luften?
Jag tror det är våren som vill hälsa på och gärna för mig.

Äntligen har jag fått tag på fina olivträd till ett bra pris.
Dessutom är de väldigt naturtrogna.
De är 65 cm höga och kostar endast 299 kr.



En annan nyhet är eucalyptus kransar.
Håller länge länge då de är gjorda av konstmaterial.

Nu orkar jag inte hålla locken öppna så natti natti.

PS......Gillar även Bregott reklamen ... hi hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar