onsdag 16 mars 2011

Årets första



Tjoho vilket underbart väder. Allting känns lite, nej mycket bättre när
sola lyser, eller hur?
Tog en liten kaffe paus på altanen.



Ja det som göms i snö i kommer upp i tö !!!
Julgranen som man kastade ut gör sig påmind igen, skitkul är det ju inte o ta reda på den en gång till..
Parasoll foten är så tung så den fick aldrig komma in och börjar nu kika upp ur snön som om den vore en vårblomma.

Ja ja får väl vara så .. inget värdsligt problem, kaffet är gott ( jo det är det, fru 05,10)
och solen är där den ska.
I kväll ska jag inviga min nya yogamatta som jag fått av lilla L :) står nog stadigare på jorden med den anar jag.

Ut o njut eller hitt på nå ;)

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Haha kallas lyckträff! med kaffe menar jag..Vilka underbara bilder! trots hot om snö i helgen så vet kroppen att det snart vankas vår, men vänta bara till 11 maj då kommer riktiga "killer" bilder på fröken Krusidull och fröken 05.10. Ha det fortsatt bra kram Marie

    SvaraRadera