lördag 15 januari 2011

William o köket



Idag var det lugnt på dockussåpan "the + house"
Hann stryka lite nya tunikor som kommit in, fixa om lite och städa lite.
Blev även en liten spontan föreläsning om LCHF som lockade fler o fler, riktigt kul
blev det när det visade sig att många kände personer som gjort stora hälsovinster av att ändra kost.



När jag kom hem idag så var min bästis Marie redan hemma hos mig.
Hon hade fått en chock när hon klev in köket o såg oredan där och genast kavlat upp armarna
o tagit itu med typ en veckas disk o skräp.
Till saken hör att min son William är köksansvarig denna vecka här hemma och som ni redan fattat har det inte funkat.
Jag har verkligen fått hålla i mig hela veckan för att inte ta itu med det, annars lär han sig ju aldrig. Dottern o jag hade tom en plan att om porslinet tog slut skulle vi diska vårat eget o gömma för honom.
Nu så kom dock Marie hem och.... Wille slapp än en gång.
Nästa helg är det fantastiska formex mässan och jag spånar runt lite redan nu
på vad som skall bli mina inköp.
Är verkligen sugen på att åka då jag missade höstens pga cykelolyckan.
Ha en skön resterande helg
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar