torsdag 13 januari 2011

Gröningen



Nytt år brukar ju bli en nystart på livet, man ska göra både det ena o det andra.
Nu har det gått några veckor och hur går det undrar jag?
För min del si så där, fast är nog ganska nöjd med min start.
Time out fr Arena, anmält mig till Yogakurs, danskurs. Hoppas det får mina stresshormoner
att lugna ner sig så jag kanske förlorar en del vikt oxå.
För ni vet väl att det är er hormonbalans som styr er vikt!!!
Nåväl
Vägorden ovanför är ju tänkvärda och bra att pränta in i knoppen.



Gröningen är nu här i min ägo och jag känner mig som en prinsessa
i den. Tack Lucia för god handel 0 vandel :)



Nytt till köksfönstret nu när julen ligger på vinden eller i källaren.
Idag kommer Claes fr Boel & Jan och visar vårens lampskärmar, gardiner och kuddar.
Jag gillar verkligen deras fina textilier och kvalite.



Skolan har börjat igen, så varför inte skylta i lite skoltema!
Gammal skolbänk finns nu i butiken för 900 riksdaler. SÅLD



En liten vitmålad korgstol för 350 kr till
småttingarna.

Nu bär det av till Plushuset, huset utan ljus.
Lider lite av att jag inte ser nå dagsljus om dagarna.
Fast vi har ju plushusmöte ikväll, kanske ska föreslå... glastak ;)

Idag börjar ett nytt pass på Arena..Kettlebells med Viktoria... hade gärna varit där.
Ha en alldeles fantastisk dag allesammans.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar