torsdag 2 september 2010

Klädkammarn...



Gokväll i stugorna....
Är så slut i kroppen att jag knappt orkar trycka ner tangenterna
men vi gör ett försök.
Anledningen är spinning!!! ja ja man cyklar med benen o inte armarna.
Men idag körde jag så tufft att jag helt tog ut mig, vetefan vilken fan som flög i mig.
Osså är det dags o spinna kl 7 i morgon bitti igen... bara ladda om...


Lite av höstens nyheter som väntas in fr Repeit är
det ni får se idag, såg ni kappan överst??? mums....
Eller denna otroligt arbetade blus....



Jag har ju dille på koftor (oxå) detta är en av alla fina som kommer in.



Ännu en ljuvlig en....


Snygg skön o bra om man har lite kostcirklar på maggen som
man inte vill dela med sig av.
Nu är orken i fingrarna slut o snarklådan längtar efter mig ... eller var det tvärsom???

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar