söndag 5 september 2010

Kräftskiva i container



Igår var det dax för kräftskiva igen, denna gång
fick cykeln stanna hemma kan jag lova.
Kul kväll med kul folk som återvänt till hemstaden för denna fest.
Nostalgimusik på hög volym och vi sjöng hellere än bra.
Sen drog vi på höstfest i en av stadens stadsdelar, och som oftast så är det ju alltid roligare på innan man drar ut.
Köade in på puben, vilket var ett klokt val då jag träffade en trevlig en.....

Koftan på bilden ovan gjorde mig sällskap denna kväll, trivdes bra ihop gjorde vi.
Samlare som jag är så slog det mig att i källaren finns det nog ett par stövlar från anno ... ..längesen som kommer passa perfekt till, ner o rota runt och vips där var de.
Blev en fin outfit


ihop med denna sjal, även den fr Container.



Denna fina klänning med vacker underklänning finns nu i butiken.


även i denna färgsättning, och självklart har vi strumpor som
passar till.
Så nu kan vi vara höstfina tjejer.


Denna klänning har nu också kommit in



Lite mysbilder fr butiken får ni oxå.
Här kan vi mysa lite i höstmörkret.


Vackra lyktor får man aldrig för många av och passar i hemmets alla rum
Lite New England känsla blir det ihop med fönsterlucka med stjärnmotiv.
Nu är det dax för det vanloga söndagsröjet med tvätt o städ o lite pyssel.
Avslutar med ett danspass på Arenahuset.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar