måndag 27 september 2010

Återvändarträffen


I helgen var jag kvar i Avesta då det var dags för återvändarträffen.



Bodde hos Maggan som bor i denna gamla stadsdel.


Var på förfest hos Anne-lie som hade detta fina matsalsbord.
En dörr med glasskiva över.




Mycket folk i år med och skitkul även i år.
Nya o gamla bekanta.
Här är Angelika, min nyfunna vän fr sjukhuset i sommar, Mia fr
akuten och Pia min gamla barndomskompis.

Ja det var verkligen skitkul i år oxå.
Längtar tills nästa gång.....

Idag har jag fått gjort ett showromm på färgaffären hemma inför deras tjejkväll i morgon.
Kul att bli tillfrågad fast jag flyttat min butik därifrån.
Önskar dem all lycka i morgon kväll och med deras upplägg kommer det bli succé.

Nu är jag värd lite nattvila

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar